InfinitySky.eu – 58%

Michal 2

Český server InfinitySky je zaměřen na minihry. Na server se připojíte na aktuálně nejnovější verzi 1.16.5.

Na malém předměstí si můžeme vybrat denní odměnu ve formě Coinů, prohlédnout si hráčské výsledky v minihrách a vybrat si jednu ze čtyř miniher a začít hrát. Potom, co skočíte dolů z předměstí, dostanete se do města, kde jsou stánky a velké budovy. Jedná se o velmi krásné lobby, ale rozsáhlé, opravdu až moc rozsáhlé a nevyužité, spousta prázdných a nepřístupných budov – to je velká škoda, že server nevyužil tohoto potenciálu.

Jak jsem již zmiňoval, na serveru InfinitySky jsou celkem čtyři minihry a to: Bingo, GetDown, MLGRush a MiniAnni Run. V asi nejhranější minihře na serveru MLGRush hrají dva hráči proti sobě – každý má svůj ostrov a tyto ostrovy jsou propojeny mostem a jde tu o to porazit svého protihráče v PvP souboji. Tato hra je oblíbená i proto, že spousta hráčů si rádo zahraje PvP, ale taky nejspíše proto, že na spuštění hry stačí pouze dva hráči, což je při malém počtu hráčů na serveru výhodou.

Get Down

Druhou nejhranější hrou je nejspíše GetDown, zde je pro spuštění hry potřeba třech hráčů, kteří skáčou dolů a získávají Coiny a poté, co hráči doskáčou tři mapy, nakupují za své vydělané Coiny vybavení pro následný PvP souboj. Co se týče arény, kde probíhá tento závěrečný souboj, tak ta je zbytečně velká, jedná se zvětšený pokoj, ve kterém se tři hráči snadno ztratí. Takže pokud se někdo schovává, je velmi složité ho najít.

Ostatní minihry

Byl jsem velmi rád, když jsem zjistil, že na serveru InfinitySky je Bingo, protože je to jeden z mála serverů, kde se aktuálně tato minihra nachází. Bohužel jsem neměl možnost si tuhle minihru zahrát, jelikož se nenašlo dostatek hráčů, aby se hra spustila. Stejně tak u minihry MiniAnni Run. Každopádně minimálně u Binga bych uvítal hru dvou hráčů nebo možnost zahrát si na serveru Bingo sám a eventuálně soutěžit s ostatními hráči v tom, kdo bude mít Bingo za kratší čas.

Stavby

Velmi oceňuji práci buldierů na serveru, stavby jsou originální a dobře zpracované. Bohužel je škoda, že mnohdy mapy, například lobby, nejsou moc dobře využité. Některé mapy jsou zbytečně velké pro tak malý počet hráčů, který na serveru InfinitySky hraje.

Na serveru si můžete zakoupit dva druhy VIP – Basic a Lord. Jsou si velmi podobné, liší se v možnostech petů a speciálních klíčů s pokladem. Pokud máte VIP, můžete psát /msg a nepůsobí na vás „slow chat,“ který je nastaven na jednu zprávu za 5 vteřin. Užitečná výhoda jsou různé kity v minihrách, naopak úplně zbytečná výhoda je připojení se do plné minihry nebo na plný server. Vzhledem k tomu že je na serveru InfinitySky 10 hráčů v průměru ze 150 volných slotů, nejspíš nedojde v nejbližší době k využití této výhody. Basic VIP rank stojí na 30 dní 2€ a Lord na stejnou dobu 4€, což je přijatelná cena.

Web a Server

Web je velmi dobře zpracován, najdete na něm potřebné informace, pravidelné updaty a IP na server, ať už je to Minecraft, TeamSpeak nebo Discord. Trochu mě jak u webu, tak u serveru zarazilo to, že mixují češtinu a angličtinu dohromady. Na serveru InfinitySky je spoustu věcí anglicky, ale poté spoustu dalších hlášek je naopak česky. To stejné web například tlačítka v Menu jsou anglicky stejně jako nadpis článku, ale text článku je česky.

AdminTeam

Bohužel A-Team není dobrá stránka tohoto serveru… Večer, kdy jsem se poprvé připojil, jsem se dal do řeči s majitelem serveru InfinitySky. Naše konverzace začala tím, že mě nazýval jinak (než jaký mám nick) a já nechápal proč. Poté mi řekl, že když se připojím, ukazuje mu to, že u mojí IP adresy je registrován hráč „Looph.“ Tohle se může stát, když mají dva hráči společného poskytovatele internetu, tak se jeví, jako by měli jednu stejnou IP, ale přitom nemají. Nakonec jsme si to s majitelem vyříkali a souhlasil, že se něco takového stát může.

BAN

Druhý den, kdy jsem se připojil na server InfinitySky, jsem dostal bez jakéhokoliv varování ban. Z toho důvodu že údajně obcházím novým profilem ban, který dostal hřáč „Looph“. Aniž by si třeba člen admin týmu „Deepa“ ověřil, jestli opravdu obcházím ban nebo ne. Zavítal jsem tedy na Discord, abych se obhájil že mám ban bezdůvodně. Zde mi bylo od buldiera řečeno, že se musím obrátit přímo na „Deepa,“ který ale na Discordu nebyl. Proto jsem se připojil (jak je napsáno v banu) na TS3 server, zde už jsem člena A-Teamu „Deepa“ našel, chtěl jsem mu napsat/dát poke, ale ani na jedno jsem neměl práva. Buldier mi ale řekl, že se mám připojit do místnosti podpory a že ho kontaktuje. Připojil jsem se a čekal jsem, jenže několik minut po mém příchodu se „Deepa“ odpojil. Takže jsem s bezdůvodným banem čekal, co se bude dít.

Řešení BANu

Po více než hodině čekaní mi admin „Tony“ pomohl k unbanu, ale za cenu toho, že jsem si musel stáhnout program, aby se připojil na můj PC a prozkoumal mi moje přihlášení do Minecraftu. Což zabralo několik minut, kdy mi procházel počítač. A co jsem se díval, občas mu myš vyjela na soubor, kam vůbec nemusel chodit. Plus viděl soubory na ploše, což beru jako soukromou věc a je to docela narušení soukromí za cenu unbanu (když ban ani není oprávněný).

Mimochodem, osobně si myslím, že pokud bych ban obcházel a věděl že kontrola probíhá takto, tak staré přihlášení za zabanovaný účet můžu smazat, aby nešlo dohledat. Tím nechci říct, že je celý A-Team špatný, ale je to velmi nehezká zkušenost se serverem InfinitySky.

PS: Když jsem majiteli nahlásil hráče, který má FlyHack a létal v minihře MLGRush i v Lobby, tak mi na to bylo řečeno, cituji „To bych ho musel vidět.“ Dal si sice Vanish, ale to už si hráč dával pozor. Jelikož věděl, že jsem ho nahlásil (/msg je jen pro VIP), tak přestal létat, tudíž nedošlo k vyřešení problému.

+ pěkné stavby
+ malá ale aktivní komunita
+ Bingo

− mix češtiny a angličtiny
− špatná zkušenost s A-Teamem
− zbytečně velké a nevyužité prostory
− nehratelné minihry
− pouze jedno čekací Lobby na minihry.

Celkové hodnocení: 58 %

1. Volvo159 Volvo159

Po dlhšej dobe som sa opäť prišiel pozrieť na tieto „úžasné“ recenzie. A nemám slov…
    „Recenzie“ nemajú žiadnu výpovednú hodnotu a na každom serveri sa vypichne iba to, čo je pre vás vhodné. Keďže na jednotlivé „typy“(minihry,survival atď..) serverov nemáte jednotnú mierku, tak sa celkové percentuálne hodnotenie stáva úplne zbytočným a teda nechápem prečo ešte táto webstránka na recenzie ešte existuje.
    Predpokladal by som že sa v týchto recenziách budete zlepšovať ale bohužiaľ opak je pravdou. 🙁

PS: (Ak chcete robiť recenzie tak ich robte poriadne a poctivo aby si z toho hráči aj niečo odniesli.. Nechcem aby ste si mysleli že chcem aby tie recenzie boli na profesionálnej úrovni, ale trošku profesionality by neuškodilo.)

S pozdravom
    Volvo159 🙂

• Mike Mike

Pane Volvo, to, že v každé recenzi vypíchneme jen to, co se nám hodí opravdu není pravda, nebo minimálně o to neusilujeme. Snažíme se vždy v recenzi zmínit co nejvíce toho, čeho jsme si na serveru všimli. Zároveň se snažíme z každých řekněme hlavních věcí (které jsou obvykle řečeny v nadpisech) vypíchnout to nejdůležitější a to jak z té dobré, tak z té stinné stránky, to si myslím, že se nám daří. Snažíme se v recenzi vždy uvést maximum toho, čeho jsme si na serveru všimli a přišlo nám důležité nehledě na to, zda se jedná o dobrou či špatnou věc.

Osobně vás mohu ubezpečit, že všichni naši recenzenti si stojí za svým hodnocením, které vždy vychází z jejich nejlepšího přesvědčení, opravdu není v našem zájmu jakýkoli server poškozovat či jej naopak vychvalovat víc, než si zaslouží. Proto vám za objektivitu našich recenzí ručím. Samozřejmě uznávám, že se může stát, ač se to děje spíše výjimečně, že si některého důležitého aspektu serveru nevšimneme, pokud jsme v takovém případě o chybě uvědomeni a seznáme, že se opravdu jedná o důležitý aspekt serveru, okamžitě sjednáváme nápravu.

K jednotné míře na servery jsme se již vyjadřovali mnohokrát, proto jen ve zkratce – každý server je svým způsobem unikátní, proto nemůžeme mít nějakou přesně stanovenou míru (neboť by to jinak dobrým serverům ubíralo a naopak). Zároveň ale pokud je zřejmé, že je na serveru nějaká věc, kterou mají i jiné servery (například nějaká standardní minihra), pochopitelně recenzent srovnává, zda se mu na daném serveru hrála lépe (více si ji užil) než na nějakém jiném serveru, který danou minihru má též.

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, vždy se maximálně snažíme o to, abychom v recenzi zmínily veškeré důležité informace o serveru a náš čtenář si tak mohl vytvořit dobrý obrázek o serveru. Pokud máte například nějaké konkrétní výhrady k této konkrétní recenzi (či nějaké jiné), můžeme to samozřejmě řešit. Na této obecné rovině věřím, že jsem vše vysvětlil.

Za celý tým Vám srdečně přeji pěkný zbytek dne, Mike.