Light-Core.eu 80%

Michal 0

„I Vanilla může být zábavná,“ tímto sloganem se řídí český vanilla server Light-Core, který běží na verzi Minecraftu 1.16.2. Kromě pár základních příkazů jako je /tpa, /home, /spawn a RandomTeleport, na spawnu najdete opravdu jen čistou vanillu. Také určitě stojí za to zmínit, že server je pouze pro hráče, co mají originální Minecraft.

Spawn

Je vlastně taková malá planina v lese, u které jsou jeskyně rozdělené na enchant, vězení a warpy a o kousek dál můžete najít náhodný teleport do volné přírody. Co se týče warpů, tak ty jsou rozděleny na minihry, serverová místa a hráčské stavby. Ze serverových míst je to útulek, který funguje tak, že pokud hráč nalezne někde ve světě ochočené zvíře, které je opuštěné může ho nahlásit A-Teamu. Ten toto zvíře teleportuje do útulku a jakmile si majitel zvířete všimne, že mu mazlíček chybí, může si ho zde bezpečně vyzvednout. Je tu také pískovna, kde si můžete zvolit, co chcete zrovna těžit – na výběr máte ze čtyř surovin a to hlíny, písku, jílu a štěrku.

Hráčské stavby se nachází na serveru Light-Core.eu zatím pouze dvě a to Corupted Portal a Portal Palace. Jak název napovídá, tak v obou stavbách je portál do Endu, kde je k nalezení EnderFarma, taktéž se v obou stavbách nachází i nether portál. Každopádně mně osobně zaujala stavba Corupted Portal, což je End loď s podzemím, ke které je vymyšlený krásný příběh o tom, jak se tato loď ocitla v normálním světě.

Pokud si chcete odpočinout od Survivalu nebo máte s některým hráčem nevyřízené spory, můžete najít na serveru Light-Core.eu i dvě jednoduché minihry. První 1v1, kde musíte mít ještě před teleportací prázdný inventář, takže se musíte složitě vracet domů a pak zpátky k minihře. Pro tyto účely by se hodila u teleportu k minihrám EnderChesta pro odložení věcí. Každopádně v samotné hře vás to nepustí do arény, dokud nejsou připojeni dva hráči a nemáte vybrán jeden ze čtyř dostupných kitů.

A druhou minihrou na serveru je Shazovačka, což je také 1v1 minihra, při níž máte za úkol svého protihráče shodit holýma rukama dolů z herní platformy. U obou miniher je také funkce pozvání ostatních hráčů do arény. Stačí kliknout na cedulku a do chatu se automaticky napíše zpráva, že si chcete s někým zahrát, ale nemáte spoluhráče.

Hráčská základna a A-Team

Bohužel na serveru nehraje moc hráčů a většinu času trávíte na serveru Light-Core.eu sami. Na tom má nejspíš co do činění začátek školního roku. Protože po dobu prázdnin bylo na serveru v průměru 10 hráčů, bohužel nyní moc lidí nepotkáte, což je velká škoda. Osobně si myslím, že server má potenciál a je velmi kvalitně zpracován.

Co se týče admin týmu, tak ten má na serveru jen dva členy, což je také dobře a liší se tak od některých ostatních serverů, kde nabírají adminy na počkání a na jednoho aktivního hráče serveru připadá 5 adminů. Z Ateamu jsem nejčastěji potkával přímo majitele serveru. Ten byl milý a vždy mi rád poradil a odpověděl na mé otázky.

Admin tým

Jak jsem již zmiňoval, server Light-Core.eu má velký potenciál, snad jediné dvě věci, co bych vytkl je malá hráčská základna, tudíž je to jako hrát Survival v singlu. A také absence residencí nebo nějaké ochrany budov. Budovy na serveru nejsou totiž jakkoliv chráněné před griefem, jediná “ochrana” je to, že pokud vám někdo zničí váš dům, bude potrestán a váš dům bude vrácen zpět do původního stavu. Což je zdlouhavý proces psaní A-teamu a čekání na opravu pozemku, nějaký ochranný plugin by neuškodil. Chestky, pece, dveře apod. jsou ale chráněny před otevíráním.

+ jednoduchý a přehledný spawn
+ hráčské stavby
+ velikost světa (15×15 tisíc)