PvPMania.eu – 58 %

Mike 8

Server PvPMania se zaměřuje především na méně známé a rozšířené minihry, najdete zde ale také klasický survival. Server běží od verze Minecraftu 1.8 po nejnovější 1.15.2.

Na první pohled malé a docela nezajímavé lobby se po bližším prozkoumání mění ve velice rozlehlé. Je zvláštní, že veškeré minihry, které server nabízí se nachází na velice malém prostoru, ale celé lobby je několikanásobně větší. Je pravda, že je místy relativně pusté a není na něm moc, co by se dalo prozkoumávat. Na druhou stranu se zde nachází i velice pěkné stavby monumentálních rozměrů.

PvPMania.eu

V inventáři poté máte běžné předměty, prostřednictvím kterých se můžete připojit na minihru, zvolit si lobby sever, zjistit, jak si koupit VIP a nastavit si různé kosmetické úpravy. Pak máte na výběr i shop, který ale po kliknutí nic nedělal. Drtivá většina textů je ale nepřeložených, přeložené jsou pouze jejich vlastní (například informace o výhodách různých druhů VIP). To považuji za obrovskou chybu, neboť je sice pravda, že server má doménu .eu, ale jde o server slovenský, proto bych čekal, že bude takřka veškerý text ve slovenštině (případně v češtině).

Na serveru PvPMania.eu se mi líbí, že si plně uvědomuje, že zdejší komunita není moc velká. Proto minihry nejsou na počty hráčů nikterak náročné. Jsou zde tyto minihry: Tetris, KitPvP, Practice, KnockbackFFA, GetDown a klasický Survival. Jde tedy o minihry, které nebývají až tak moc rozšířené (jako třeba Annihilation, BedWars, SkyWars apod.), tím se tedy server částečně liší od ostatních.

Tetris

Jde o velice známou hru Tetris, která je převedena do Minecraftu. Vaším úkolem je zaplnit celé pole předem sestavenými skupinami bloků mající různý tvar, které padají dolů a vy s nimi můžete jen pohybovat do stran a otáčet je kolem jejich osy. Hru můžete hrát i sami, takže nemusíte na nikoho čekat.

PvPMania.eu

KitPvP

Jedná se o klasickou PvP arénu, zvolíte si kit a bojujete proti ostatním hráčům. Je zde jedna poměrně rozlehlá mapa. Minihru pak hraje obvykle jen několik jednotek hráčů.

GetDown

Velice zajímavá minihra GetDown, ve které je vaším úkolem dostat se co nejrychleji dolů. Pod vámi je hromada bloků, na které musíte skákat opatrně, abyste se nezabili. Na start arény je potřeba pouze tří hráčů, takže obvykle ani moc dlouho nečekáte. map je dost a jsou celkem hezké a kreativní (rozmanitost bloků).

Technická stránka serveru

Server se potýká s technickými problémy. Dokonce jednou, když jsem byl na lobby, celý server spadl. Sice ihned naběhl, ale i tak se nejedná o dobrou vizitku. U dosti map byl také problém, že pokud má hráč zapnuté mraky, tak je má velice blízko nad hlavou (případně je v nich).

PvPMania.eu

O anti-cheatu na tomto serveru budete vědět. Průměrně zhruba každou minutu někoho kickne, varuje, nebo dokonce zabanuje (někdy i několikrát za minutu, jindy zase bývá pár minut klid). Těžko říci, zda je to vizitka jeho kvality, přísných pravidel, nebo špatné hráčské komunity. Dokonce i mně svým způsobem kicknul (respektive mě pouze odhlásil – portnul mě na přihlašovací lobby, kde jsem se musel znovu přihlásit), a z jakého důvodu? Myslel si, že mám fly hack. Na lobby se nachází obrovská hora, na kterou se při troše snahy dá vylézt. Když jsem z ní poté skákal dolů, letěl jsem vzduchem asi příliš dlouho. Jde jen o moji osobní zkušenost, netvrdím, že je to nějaký velký problém, lze to pochopit.

Co se týče komunity, nevím moc, co bych o ní řekl. V chatu se obvykle nic moc nepíše, občas na lobby někdo žádá, aby lidé, co tu jsou šli hrát nějakou určitou hru. Což mi nepřijde nijak hrozné, nezaregistroval jsem tu žádné vyložené děti, ani žádné extra přátelské hráče. Hraje tu standardně několik desítek hráčů (občas i ke stovce). Hraní na serveru mě tak úplně moc nebavilo, neboť komunita je samozřejmě velice silným faktorem, a pokud nikdo nic nepíše, hra vás začne po chvíli nudit.

PvPMania.eu

S A-týmem mám taky takové neutrální zkušenosti, vzhledem k tomu, že /msg je pouze pro VIP, musel jsem svými zprávami vyrušovat i ostatní lidi na lobby. Myslím, že soukromé zprávy jsou natolik základním příkazem, že by měli být pro všechny povolené. Každopádně jsem viděl, že helper je aktivní, ostatním hráčům pomáhal, ale když jsem se ho na něco zeptal já, měl jsem pocit, jako by mě ignoroval. Odpověděl jen na některé mé otázky a někdy měl i problém s tím, že si jich nevšiml (buď byl problém na serveru, nebo je zkrátka přehlédl a nechtělo se mu scrollovat o pár řádků výše). Každopádně mě osobně A-tým moc nepřesvědčil.

PvPMania.eu

Na recenzi jsem původně vůbec neměl pracovat já. Měl ji dělat jiný recenzent, který ovšem dostal na serveru zcela bezdůvodně BAN. Přikládám jeho příběh, který mi napsal (co se mu na serveru přihodilo). Upozorňuji, že jde pouze o faktickou poznámku, která nemá vliv na závěrečné hodnocení – server hodnotím já a mně se nic takového nepřihodilo, nicméně si myslím, že je dobré na server nahlížet i z více úhlů pohledu.

Příhoda s A-týmem jiného recenzenta

Recenzent Michal:

Přišel jsem na server PVP Mania a zrovna jsem navštívil druhou minihru Stick (jde o minihru KnockbackFFA, myslím, že byla v průběhu dělání recenze přejmenována, neboť si také pamatuji, že tu podobný název byl, pozn. Mike). Když mě asi 3x volal v Chatu Helper Lenz, říkám: „Ano, co potřebuješ?“ A on, že ať okamžitě přijdu na ts3. Říkám mu, že bych rád znal důvod, proč nového hráče na serveru okamžitě volají na ts3 server, a on prý, že pokud nepřijdu, hrozí mi BAN.

Po několika dalších otázkách jsem od Helpera Lenze dostal odůvodnění, že prý obcházím BAN, protože hráč, co měl stejnou IP adresu zde dostal BAN a údajně mě tento Helper po hlase pozná, zda jsem ten hráč, jenž dostal BAN, nebo ne. Jelikož ts3 nepoužívám a tento přístup mi přišel absurdní, odmítl jsem přijít na TeamSpeak. Do toho tam začal psát hráč Wornys_ že to jsem určitě já, ať mi ten Helper dá 2 minuty na příchod na ts3. Nakonec jsem BAN dostal. Proto recenzi serveru PvP Mania přenechám někomu dalšímu z redakce, aby recenzi dokončil.

A mimochodem u Minecraftu je problém s IP adresami, protože poskytovatel internetu poskytuje i IP adresu a když má více lidí stejného poskytovatele, může mít i stejnou IP. Alespoň tak se to na Minecraftu zobrazuje. Například, když jsme recenzovali Epes Server, tak se nešlo dvěma členům redakce připojit kvůli maximálnímu počtu registrovaných účtů na jedné IP adrese. Přitom ani jeden z nás na Epes Serveru nikdy nebyl. Takže z podobného důvodu jsem právě dostal BAN na serveru PvPMania. Protože někdo, kdo má BAN má pravděpodobně stejného poskytovatele internetu.

Web vypadá velice jednoduše, najdete zde důležité informace o serveru, jako jsou pravidla, info o VIP, FAQ a info o náboru, který momentálně probíhá. Pokud máte originální Minecraft účet a někdo s vaším nickem je již na server zaregistrovaný, můžete na jejich emailu zažádat o zrušení jeho registrace.

+ velké lobby s pěknými stavbami
+ volba miniher (přizpůsobeny nízkému počtu hráčů)
+ hezké mapy
+ aktivní A-tým

− občas ignorující A-tým
− většina textů nepřeložena
− nic moc komunita (není vyloženě špatná, ale ani není moc přátelská)

Celkové hodnocení: 58 %

1. Lezn Lezn

Dobrý den,
    Nechci nějak jít proti Vám, či Vám něco říkat, ale nesouhlasím s větou “Říkám mu, že bych rád znal důvod, proč nového hráče na serveru okamžitě volají na ts3 server, a on prý, že pokud nepřijdu, hrozí mi BAN.”

Spíš bych si NIKDY nedovolil hráčovi takhle vyhrožovat, jen jsem si chtěl ale ověřit, že Vy ten ban neobcházíte.
    A místo toho, aby jste si vážil toho, že vám chci dát šanci a nějak Vás rovnou nebanovat, tak mi řeknete “Co to po mě vůbec chcete”, Nebo spíš, takhle to vyznělo.. A pak co mi zbývalo, než vám dát ban, protože systém mi psal, že obcházíte ban. Dále.

− občas ignorující A-tým,
    Je pravda, že pokud si někam chceme odskočit, tak tam chvíli jsme, či AFKUJEME. Každopádně pokud AT bude afkovat déle, než je v naší hranici, tak bude upozorněn aby se to znovu nestalo.
    Dále bych Vám napsal i k předchozímu, ale nebudu to míchat, jelikož toto je konec Vašeho textu, a začal bych začátkem Vašeho textu.

S pozdravem, Lezn
    Helper na PvPMania.eu

• Mike Mike

I když referujete na část, u které nejsem jejím autorem, chci vám oponovat z pozice hráče. Kdybych přišel na server poprvé a vy mi ihned psal, že mám jít na ts3, jinak budu mít BAN, ihned bych se na patě otočil a na serveru už nehrál. To, že někdo jiný dostal BAN (i když ze stejné IP) přeci není můj problém. A vy mi chcete říci, že si mám ještě vážit toho, že mě honíte na ts3? Vy očividně považujtete za v tomto případě běžné někomu dát okamžitě BAN, ale to rozhodně běžné není. Běžnou praxí na serveru bývá, že takovýmto způsobem nikdo nikoho neobtěžuje.
      Chápu, že jste to nemohl vědět, zda je to on, nebo ne. Ale toto zkrátka není správný ani profesionální způsob řešení. Banovat někoho jen proto, že si s vámi nepřijde popovídat na ts. Ač je to těžká situace, myslím, že by bylo profesionálnější, kdybyste k takovému hráči přistupoval jako k jakémukoli jinému a zkrátka počkal, zda udělá nějaký prohřešek, pokud ano, pak byste mohl vyžadovat dostavení se na ts3 a ověřovat si identitu. Ne hned po prvním připojení, když nic neudělal. Zkrátka není povinnost hráče, aby vám cokoli dokazoval (a ano, můžete namítat, že není vaší povinností mu umožnit přístup na server a v tom byste měl pravdu, neboť je vaším zájmem, aby hrál na vašem serveru). I když se tato zkušenost v hodnocení neodrazila, osobně mi přijde podobný důvod banu absurdní. Doufám, že to byla ojedinělá situace a že takto neřešíte všechny problémy.

Co se té aktivity A-týmu týče, tak je samozřejmě v pořádku, že si někdo někam odskočí. Ale v mém případě byli na serveru 3 členové AT a nikdo se mi nevěnoval. A později, když tam byl třeba jen jeden, jsem viděl, jak se věnuje ostatním, ale mně třeba ne. Pak se vymlouval na to, že to neviděl (a ano, to se může stát, nic proti tomu, já to napsal obratem znovu), takže jsem to částečně myslel i tak, že se server možná potýká s nějakými technickými problémy.

• Lezn Lezn

Ano, toto je asi i divný přirovnání, že pokud si se mnou nepřijde pokecat že mu dám ban, 😀
        Každopádně jak tam píšete, nemohl jsem vědět, jestli ten, co obchází je on, či ne.
        Ale toto nevím jak by jsme se tomu zabránili.. Někomu se ta IP shoduje a ani o tom neví,
        právě proto pokud dostane ban si může přijít pro unban.
        + Zas jak tam píšete, byla to jedinečná situace.. Pokud uvidím že má někdo zabanovaný účet, a uvidím že další je online, tak se ho ptát nebudu, pak se dopracujeme k tomuto výsledku. Ale chápu to, co tu vše píšete..

“Ale toto zkrátka není správný ani profesionální způsob řešení.”
        Není, ale v tom smyslu, že ho když už, tak zbytečně budu prohledávat, pokud to není ten hráč, co ten ban obchází.

Tímto se kdyžtak uzavře tato diskuze, pokud možno tak kdyžtak odpište, a už psát nebudu aby tu nebyl zas tak velkej spam.
        Ale i tak, děkujeme za Váš názor.

S pozdravem, Lezn
        Helper PvPMania.eu

• Mike Mike

Jsem rád, že se chápeme. 🙂 Věřím, že kdyby v budoucnu nastala podobná situace, budete ji řešit lépe.

2. nixacik nixacik

Dobrý deň, vyjadríme sa k tomu aj my.
    Čo sa týka Lobby servera. Súhlasím, je rozehlé, avšak chceli sme zmeniť Lobby čím skôr od toho predošlého.
    Na novom Lobby pracujeme a už teraz Vám vieme povedať, že bude lepšie. Chce to len čas.
    K minihrám sa vyjadrím len tak že sa snažíme pridať to o čo majú hráči záujem a čo je v naších silách.
    K prejdeme k tej inej stránke servera. A to k technickej stránke servera.
    Neviem, prečo musíte rozoberať technickú časť servera, do ktorej ako hráč nevidíte.
    Server beží na niekoľko veľkých strojoch.
    Kedže sme sa po 2 rokoch rozrastli, tak máme vačšie technické problémy.
    Museli sme investovať a zabezpečiť AntiDDos, bežíme na jednej z najlepších ochrán aké su.
    Aktuálne len registrujeme maximálne jeden krát za deň výpadok Lobby serveru a to nie vždy.
    Pracujeme na novom systéme (API).
    Prosíme len o strpenie.
    Čo sa týka Teamu, tieto veci sa dajú riešiť. Nie vždy všetko vidím. Treba to nahlásiť.
    Hráč je podľa pravidiel povinný nahlásiť chybu. Myslím konkrétne to Lobby, keď Vás to “kickovalo”
    Anticheat kickuje iba na KitPvP. Vôbec nekickuje každú minútu.
    K webu, pracujeme na tom. Ale mohli ste ohodnotiť panel:
    Web je jednoduchý, načo to komplikovať? Netreba aby to hráčom sekalo.
    Tam ide len o základné informácie.
    Skúste, napísať túto recenziu tak o mesiac znova a uvidíte posun.
    Ďakujem za pochopenie.
    S pozdravom nixacik, vedúci projektu PvPMania.eu

• Mike Mike

Dobrý den, chápeme, že provoz serveru je velice namáhavý. Doufáme však, že recenze vám v lecčem pomůže. Recenze podle našich interních pravidel můžeme na jeden server dělat maximálně 2x ročně. Berte to tak, že máte mnohem více času na to server doladit. Rádi vám na podzim uděláme recenzi novou. Přejeme hodně úspěchů se serverem. 🙂
      Jinak ten panel vypadá pěkně, jen mi uniká jeho hlubší význam.

3. Hunzek_ Hunzek_

Na Qplay.cz je většina textu v angličtině (minihry apod.) a menší část v češtině a řešil to v recenzi někdo?