Skeptic-World – 20 %

Michal 5

IP adresa: mc.skeptic-world.eu

Server Skeptic-World je zaměřen na minihry a survival a běží na verzi 1.8 a vyšší, jelikož je server spíše na minihry, které jsem si kvůli nulovému počtu hráčů nemohl zahrát, zaměřím se v této recenzi na ostatní věci, které na serveru nefungují. (Ale jelikož je server bez hráčů nehratelný, je bohužel hodnocení nižší.)

Po prvním připojení na server se objevíme ve vesnici – která je postavena ve světě, jenž je jedna velká rovina (generace světa – Superflat). A celý spawn je obalen sklem podobně, jako v Simpsonech. Za sklem můžeme vidět, jak se spawnují různí mobové. Nevypadá to úplně nejlépe, lepší by bylo mít spawn někde ve voidu, nebo mít okolo spawnu místo skla třeba skálu.

Skeptic-World

inventáři máme několik itemů, pomocí kterých si otevíráme různé herní menu: Game Select, VIP, Lottery a Denní Odměna.

Game Select

Zde si můžeme vybrat, kterou minihru si můžeme zahrát, až na to, že v tomto menu chybí například minihra SkyWars. Je zde také možnost zvolit si Survival, což si myslím že do miniher úplně nepatří. Myslím že je to klasický survival svět, do toho se ale bohužel nejde dostat ani přes menu (po kliknutí se nám objeví hláška, že máme kontaktovat programátora, protože tento teleport nefunguje). Taktéž zde není možnost použít příkaz /priroda nebo /warp survival apod. Je tedy na serveru Survival nebo ne?

Funkce VIP je na serveru poněkud zbytečná, kromě jiného prefixu v chatu dostanete nějaký ten finanční obnos, několik klíčů do loterie (k ní se dostanu níže v recenzi) a fly. U popisku mi chybí, kde je možnost fly používat – jestli jen v lobby nebo i přímo v minihrách. V jednom případě je to zbytečné a v druhém velmi nefér a nevyrovnané vůči ostatním hráčům.

Lottery

Zde si můžeme za herní peníze kupovat klíče do lotterie, která se nachází na spawnu, bohužel od koupě klíče mě odrazuje to, že nevím, co mohu v loterii vyhrát.

Po kliknutí na Denní odměnu dostaneme 50 herních peněz.

Skeptic-World

Na serveru je teleport i na Build-Word (pravděpodobně Creative), po kliknutí na postavu, která by nás měla teleportovat, nám to do chatu napíše, že hráč nemá dostatečné permisse na Multiverse.teleport.

Skeptic-World

Co se týče miniher jsou zde 3 minihry a to KitBattle, MurderMystery a SkyWars. Bohužel kvůli nedostatku hráčů jsem nemohl funkčnost miniher prozkoumat a server Skeptic-World je díky tomu nehratelný. Každopádně u minihry KitBattle chybí v inventáři nějaký item pro opuštění minihry (u ostatních dvou her tyto itemy jsou). A u MurderMystery by mě to z inventářového menu mohlo portnout přímo do Lobby hry, a ne na nějaké místo, kde musím ještě kliknout na cedulku, abych se teprve dostal do hry. (Opět u ostatních dvou her je nastaven port přímo do herního lobby.)

Pokud si u minihry KitBattle vybereme kit a skočíme do hry, item na opuštění hry nám zmizí. Pro odpojení ze hry jsem tedy zkusil použít příkazy /spawn a /lobby oba dva sice fungovali ale zůstali mi po teleportu věci z kitu v inventáři, a následně nejdou používat žádné jiné příkazy, protože jsme pořád svým způsobem ve hře. Pro odpojení je nutno napsat /kb leave, což by mohlo být někde napsáno.
U hry SkyWars bych jen krátce zmínil, že nefunguje menu Vote, takže nejde hlasovat, například, jestli bude při hře noc/den apod. Opět chybně nastavené permisse.

Skeptic-World

A-Team

Když jsem se na serveru zjišťoval nějaké informace od A-Teamu, jenž je velmi aktivní (kromě Buldierů, které jsem viděl jen se připojit a hned odpojit a to několikrát), zjistil jsem, že na serveru je PerWorldChat, což znamená, že když je hráč v jiném světě než admin nebo jiný hráč, nevidí zprávy, které píše. Takže když byl admin na spawnu a já procházel lobby nějaké minihry v jiném světě, moc jsme si nepopovídali.

Skeptic-World

Server Skeptic-World má určitě svůj potenciál, je potřeba opravit pár chyb v nastavení práv hráčů, popřípadě nabídnout nějaké lepší výhody pro VIP. A největší problém jsou hráči, serveru chybí patřičná reklama, aby se ukázali hráčům. Na SkyWars jsou potřeba 2 hráči a na MurderMystery 3. Ale ani tohle málo server nemá. Možná by bylo lepší začít s Creative a Survival světy, aby si server získal nějakou komunitu, která by pak hrála i minihry. (Nebo nějakou velmi originální minihru, kterou jinde zahrát nemohu.) Pokud se připojí hráč na server, kde jsou minihry, jež si sám stejně nemůže zahrát, rovnou se odpojí a na server rychle zapomene.

+ Aktivní A-Team
+ Stavby

− chybné nastavení permissí
− nefunkční světy
− žádná komunita
− neoriginální minihry
− problematické opouštění a připojování se do miniher

Celkové hodnocení: 20 %

1. Zdravím,
    zde jste se ukázal jako opravdový “mistr mezi servery”.. pokud nevíte, že multiverse.teleport missing permission se používá i na dalších serverech a není tato hláška nijak upravována, tak nemáte co psát recenze; poté zbytečně hodnotíte jako nesprávně nastavené pex, ale přitom je to záměrem a tento svět je s nejvyšší pravděpodobností určen pro buildery. viz. citát z textu níže:

• Michal Michal

Dobrý den, pokud vím tak buldier který by měl tyto práva může napsat i příkaz /mv tp proč na by měl tedy být na spawnu kousek od teleportů na minihry teleport do světa kam může jen někdo? To si spíše jako hráč řeknu že je zde chyba v nastavení.
      Pokud je to svět pro hráče vidím to jako chybu v nastavení
      Pokud je to svět pouze pro buldiery vidím to jako zbytečnou funkci a matoucí funkci pro hráče.

Děkuji za váš komentář.