Agonia.cz – 92%

Mettuw 8

IP adresa: mc.agonia.cz

Agonia.cz je český server zaměřený na Survival a SkyBlock pro verzi 1.15.2, má už svoji menší vybudovanou komunitu.

Po připojení na tento server se objevíte na spawnu, na kterém je zároveň i authme. Spawn je malý a pro tento server dostačující. Připojení na servery je tu přes NPC-čka. Server je téměř celý přeložený, až na to, když se pokusíte nějaký blok na lobby/spawnu zničit, anebo se pokusíte zjistit pluginy (ano, jen tak jsem to zkusil), nepůsobí to dobře, ale nevidím v tom problém. Dále takový nedostatek, na spawnu se jde utopit. Jinak celkově je spawn pěkný a hráči tu stejně jen přeběhnou na Survival nebo SkyBlock.

Agonia.cz

Survival

Spawn na Survivalu je opravdu pěkný a propracovaný, když jdete po schodech dolů, jsou okolo vás armor standy s užitečnými radami, ale opět tu je nepřeložený plugin proti ničení na spawnu. Jako pěknou věc hodnotím to, že je na spawnu chestka, kam hráči, kteří už jsou na serveru déle, mohou dávat věci pro nové hráče.

Agonia.cz

Survival je na tomto serveru nejhranější částí.

Agonia.cz

SkyBlock

SkyBlock je tu takový jednodušší. Objevíte se na klasickém kulatém ostrově, kde budujete svůj ostrov. Vpravo ve scoreboardu máte základní příkazy, což je určitě užitečné. Spawn na SkyBlocku je pěkný, ale myslím si, že se tu hráči moc nezdrží, a jdou rovnou na ostrov. Tomuto hernímu módu není co vytknout, snad jen to, že je tu opět worldguard, který píše anglicky, ale zbytek serveru je česky.

Agonia.cz

PvP Survival

Toto je nejméně hraná část serveru. V podstatě jde vlastně o survival, na němž je akorát povolené pvp (alespoň to tak chápu). Nemohl jsem to žádným způsobem vyzkoušet, jelikož se mi tu nepovedlo potkat žádného hráče.

Agonia.cz

Komunita

Na serveru je příjemná komunita, nikdo nikomu nenadává, hráči jsou ochotni pomoci a celkově tam není nikdo toxic.

A-Team

Na serveru je A-Team milý a ochotný pomoct. Hráči si je také chválí.

Web tohoto serveru je pěkně zpracovaný a naleznete tu veškeré informace o serveru. Zjistíte, jak se připojit na server a Discord. Najdete tu vše, co mají na serveru, u kterého hostingu hostují, jak si zakoupit premium na SkyBlocku a Survivalu, akorát tu nenajdete výhody, ty se dají zjistit jen na serveru. Můžete si tu přečíst pravidla. Jedna taková zvláštní věc u tohoto serveru je, že se můžete vykoupit za 400 Kč/16 € pokud jste hackovali, což nevím jak hodnotit, u ostatních serveru si můžete zažádat o unban na ts/dc, ale zde se můžete vykoupit.

+ dobrá komunita
+ aktivní A-Team
+ celkový dojem
+ pěkný přehledný WEB

nepřeložené všechny pluginy
hitování na lobby

Celkové hodnocení: 92 %

1. Hrabvi Hrabvi

Za mě jako hráče je server Agonia strašně super ! Je tam skvělý a milý AdminTeam, pomůžou vždycky a všude! Podle mého je Agonia super v tom, že se tam máte jak zabavit, Agonia je určena pro všechny, kteří si chtějí zahrát Vanillu bez pluginů, nebo Skyblock, který je také velmi zajímavý, a nebo tam jsou minihry! Které si můžete zahrát jak ve více lidech tak i 1v1. A nakonec je tam survival, myslím si, že zrovna survival by mohl zaujmout každého! Server Agonia jen doporučuji!

2. DeeLitchi_ DeeLitchi_

Na Agonii hrajem približne rok a za celú dobu čo hrajem Minecraft, tak toto je najlepší server. Je na ňom dobrá komunita, nielen hráčov ale aj A-Teamu. Na výber tu je z mnoho minihier od Survivalu,SkyBlock,Bedwars, …. a ešte mnoho viac nás čaká v budúcnosti ! Na serveri sa dokážeš všelijako zabaviť ,hlavne na Survivaly nikdy nehrozí žiadna nuda ! Sú tam eventy ktorými sa môžeš zabaviť napríklad Parkour,Slowrun,Lodičky,Sumo a mnoho ďalších , je tam aj AdminTeam case alebo taktiež Mystery case z ktorých ti môžu padnúť super veci. Môžeš sa tu aj viac spoznať s novými ľudmi ktorý sú sympatický a taktiež aj člemi A-Teamu ! Môžem tento server iba s radosťou doporučiť, pretože každý nový hráč je u nás vítaný.

3. Na agonii hraji cca 1 rok a jsem hrozně moc rád že jsem se na takovej super server mohl dostat. Suprová komunita, A-team, eventy a spousta dalších věcí. Jsem rád že jsem poznal spoustu milých a nových lidí. Určitě neváhej a nabíhej 😀

4. Adyss Adyss

Na serveru hraji už cca rok a potkal jsem tam vážně fajn lidi dost eventů ekonomika farmy atd… A-Team je k dispozici 24/7 vždy vše řeší hned.
    Za mě fajn server kde hrát tak nabíhej 🙂

5. Rampelník Rampelník

Doporučuji se na server podívat znovu, máme tam mnoho změn a doplňků 🙂

6. Pyrothera Pyrothera

Na tento server jsem narazila úplnou náhodou. A můžu říct, že nelituji. Během okamžiku mne přijali mezi sebe a byli ochotní pomoct a poradit. Pokud je kdykoliv, jakýkoliv problém, hned přijde někdo z adminů na pomoc. Eventy jsou každý den a opravdu se tu člověk baví.Pokud kdokoliv potřebuje s něčím pomoct , je tu i skvělá komunita hráčů, kteří nezaváhají a přijdou.Nevím, jak víc pochválit všechny, co tam jsou, ať už hráče, či adminy….ale hraje to se mnou i má dcera a doporučuju ho všem 🙂

7. Hráč Agonie Hráč Agonie

jj Agonia je nej 92% odpovídá a nej je Admin Konzole alias nomor ! vždy pomůže, je seriozní a s neřády se nepára !

• Mettuw Mettuw