HellsCraft – 25 %

IP adresa: mc.hellscraft.eu

Na slovenském serveru HellsCraft najdete pouze dvě minihry. To by samozřejmě nebyl žádný problém, kdyby vše ostatní fungovalo, což bohužel nefunguje. Můžete se na něj připojit od verze Minecraft 1.8 po nejnovější 1.15.2.

Po připojení se objevíte na lobby, zde se zaregistrujete a můžete si vybrat, jakou minihru (nebo spíše herní mód) si zahrajete. Na to, že je lobby celkem velké a postavené celkem zvláštním, neotřelým způsobem zde opravdu nic jiného nenaleznete, než výběr těchto dvou miniher. Na lobby máte nastavený speed III a zajímavostí je, že zde můžete létat. Naopak špatnou věcí je to, že zde není zastavený čas, tudíž se zde klasicky mění den a noc a také to, že se vám pohybem (během, skákáním…) snižuje hunger bar (a po opětovaném připoejní vám stav zůstává z minula).

Krom výběru toho, co budete hrát se zde nenachází opravdu nic, žádné info o serveru, žádné možnosti úprav, žádné info o VIP (ač konzole do chatu stále píše, ať podpoříme server koupí VIP), zkrátka nic.

Survival

Survival na serveru HellsCraft je nejspíše klasický Survival, jenž navíc obsahuje plugin SlimeFun. Říkám nejspíš z toho důvodu, že zde není absolutně nic o tom napsané. Na spawnu se totiž nachází pouze chestky, ke kterým samozřejmě potřebujete klíč, ten obdržíte z Vote Crate, když budete hlasovat pro server.

Původně jsem si ani nebyl jist, zda tu nějaký Survival je, ze spawnu se totiž nedá nikam dostat, protože jde jen o létající ostrov. Spawn sice vypadá hezky, ale pro hraní jsou nezbytné nějaké informace a ty (kromě návodu na SlimeFun) nikde nezískáte. Nakonec jsem zjistil, že mohu použít /warp priroda, kde následně mohu použít /rtp pro náhodný teleport (/rtp nemohu použít rovnou na spawnu).

Při hraní nejspíš někde nastal nějaký problém, protože z ničeho nic z nebe popadalo několik stovek stacků kolejí ze SlimeFunu, které nejspíše slouží jako nějaká hranice (podle názvu Basic Circuit Board). Následně se zde samozřejmě mažou entity (aby nelagovaly server), je obvyklé, že se mažou vyhozené předměty na zemi, ale zde se mažou všechny entity, tedy i zvířata apod. To, že se server špatně načítá a generuje na malou vzdálenost mě již nepřekvapilo (ale s FPS problémy nebyly).

SkyBlock

Co se SkyBlocku týče, je to v podstatě totéž. Taktéž zde nenajdete absolutně žádné informace o tom, jak hrát, jak si vytvořit ostrov, zkrátka nic (chestky s odměnami tu ale nechybí). Po chvíli pátrání a zkoušení různých příkazů jsem přišel na to, že ostrov si založíte pomocí /island, ne pomocí běžného /island create. Ostrovů tu je na výběr hned několik a nejedná se klasické známé ostrovy, ale o mnohem větší ostrovy, kde mimo hlíny a stromu nejdete i kámen. Na výběr jich sice máte 9, ale ve skutečnosti tam jsou některé vícekrát (nebo jsem si alespoň nevšiml žádných zásadních rozdílů). Jde zkrátka o poněkud zvláštní SkyBlock, ale někoho může bavit.

Server jsem jako obvykle navštívil několikrát během několika dní a v různých denních dobách. Ze začátku jsem tu byl jen sám, ale při poslední návštěvě se na server HellsCraft na pár minut připojila jedna hráčka. Od té jsem se ale nic zajímavého o serveru nedozvěděl a upřímně řečeno jsem ani moc nepochopil, proč tam sama hraje (na mou otázku mi slovensky odpověděla „protože chci„). Z A-týmu jsem zde nikdy nikoho nepotkal a i podle slov této hráčky se zde A-tým prakticky nevyskytuje. Počítejte tedy s tím, že tu budete hrát sami.

Server HellsCraft je nedodělaný server, na němž spousta věcí nefunguje tak, jak by měla. To, že zde chybí překlad mnoha textů je už jen kapka v moři všelijakých nedodělků. Na serveru musí Admin tým pořádně zamakat, aby byl vůbec hratelný. Survival bez hráčů nemá smysl a bez nějakých návodů je zde pro některé těžké vůbec začít. SkyBlock je totéž – bez hráčů (komunity) to jednoduše není ono, navíc zde opět není naprosto nic vysvětleno. A tím, jak jsou ostrovy velké a vy máte pouze dvě torchky na osvětlení, jsou začátky celkem krušné. Hráčům tedy tento server doporučit nemohu. Pokud si tuto recenzi čte někdo ze zdejšího A-týmu, doporučuji se serverem něco dělat, neboť takto to nikam nedotáhnete.

+ pěkné stavby
+ plugin SlimeFun
+ létání na lobby