MineTube – 90 %

Michal 0

IP adresa: mc.minetube.cz

Na serveru MineTube najdete klasický Survival, který běží na nejnovější verzi Minecraftu 1.16.1. Na to, že tato verze vyšla relativně nedávno, server běží velmi dobře.

MineTube

Spawn

Po prvotním připojení se objevíte v místnosti, kde jsou základní informace, možnost koupit si VIP a Enchantovací koutek. Poté můžete projít do velmi hezky postavené vesnice, kterou si sice můžeme projít, nicméně zde již nic důležitého nenajdeme.

Co se týče VIP, tak to zde má tři možnosti a většinou přidává pouze to, aby hráč mohl mít vícekrát home a více residencí, plus všechny přidávají commandy /back a /heal.

MineTube

Zvláštnosti serveru

Co se týče funkcí navíc, jež jsou přidány k Survivalu (kromě řekněme klasických funkcí jako je home, /tpa a podobně), tak můžete na serveru najít CustomCraftingy na věci, které normálně nejdou vycraftit – jako sedlo, brnění pro koně a další. Velmi se mi líbí i plugin TreeCapitator, jenž dodává kácení stromů pocit reálnosti. Při průzkumu světa, který je mimochodem rozdělen na těžební a stavební, můžeme najít různé dungeony jako například věže plné zajímavého lootu a spawnerů. V těžebním světě není hned za hranicí ohromný nepořádek, díry a podobně, protože na serveru je velmi dobrá hráčská komunita a server si zachovávají v hezkém řekněme stavu.

Komunita a A-team

Celkově server hodnotím velmi kladně má určitě potenciál, dobrou hráčskou komunitu a A-team, který se o hráče stará a vyvíjí server. Teď je například v přípravě Shop, jenž na serveru velmi chybí protože za zodpovězené otázky v chatu nebo za hlasování dostáváte spoustu peněz, která nejde nijak využít. Dále jsou v plánu i questy.

MineTube

Web vypadá opravdu velice pěkně. Obzvlášť se mi líbí particly na domovské stránce, které se pohybují v závislosti na tom, jak a kam pohybujete svou myší. Na webu nelezete základní informace o serveru, fotky, kontakt, seznam členů AT a obchod. Taktéž zde můžete najít BANList, kde se nachází seznam všech hráčů, kteří byli zabanováni, umlčeni či nějak jinak potrestáni.

Jak jsem již zmiňoval, na serveru MineTube panuje velmi přátelská atmosféra, ať už ze strany hráčů nebo adminů, to dodává serveru body navíc v porovnání se servery, kde vás hráči hned ze začátku pošlou někam a admini neodepisují. Hráčský průměr je zde na serveru okolo 10-15 hráčů. Co bych serveru naopak vytkl je nevyužitý spawn, město, prozatím nefunkční shop a také to, že pokud chcete do Endu, nic vám to neurychlí a portál si každý hráč musí najít sám.

+ přátelská atmosféra
+ jednoduchost
+ každodenní eventy