BungeeServer – 10 %

Mike 3

IP adresa: mc.bungeeserver.eu

Český server BungeeServer je prozatím asi tím nejhorším serverem, který jsme u nás kdy hodnotili. Nenajdete zde naprosto nic. Opravdu vůbec nic. Proto se předem omlouvám, že je tato recenze tak krátká, ale neměl jsem zde zkrátka co hodnotit.

Připojení na server

Po připojení se objevíte již přímo ve hře, nemusíte se zde registrovat, ale server po vás chce, abyste potvrdili, že jste člověk (tzv. captcha). To je poněkud zvláštní, ale budiž. Od té doby ale na serveru opravdu nenajdete žádný rozdíl, oproti klasickému singleplayerovému Minecraftu. Možná jediný rozdíl je ten, že se na pravé straně nachází tabulka, která zobrazuje vaše souřadnice, zdraví a herní mód (survival).

Zaměření

Objevíte se tedy v klasickém Survival světě, kde můžete hrát jen základní Survival. Zkoušel jsem všemožné příkazy, nic nefungovalo, tudíž usuzuji, že se zde nenachází žádné pluginy, které bych v Survivalu očekával, tudíž se spíše bavíme o klasické Vanille. Žadatel o recenzi nám v žádosti psal, že se server zaměřuje na Survival a Minihry, bohužel tu ani jedna věc není. Jen ta klasická Vanilla. (Nejsou zde ani residence, ani žádný způsob ochrany světa.)

Na serveru jsem nestrávil tak dlouho, jako u jiných serverů, protože jsem zde zkrátka neměl, co dělat. Nicméně jsem se snažil na serveru alespoň několik desítek minut afkovat, abych zjistil, zda na něm někdo hraje. A kupodivu ano – asi na minutu se sem jeden hráč připojil. Bohužel jsem z jeho strany nezaregistroval vůbec žádnou komunikaci a jak jsem psal, asi po minutě se odpojil. Od té doby nic. Na serveru jsem byl sám. Tím pádem jsem nepotkal ani nikoho z A-týmu.

Jak jsem zmiňoval v úvodu, na serveru nic není. Můžete se na něj připojit pouze s verzí 1.15.2. Ale opravdu si myslím, že nemá žádný smysl zde hrát. Jde v podstatě o klasickou Vanillu, která by se snad mohla lišit od té singleplayerové, kdyby tu byli hráči, ti tu ale nejsou. Tudíž zde opravdu nenajdete nic víc, ba o dost méně. Navíc vám případní hráči mohou zničit vše, co si na serveru postavíte, neboť zde není žádná ochrana. Žádné příkazy zde nefungují a i když napíšete příkaz /help, napíše vám to, že tento příkaz nemůžete použít. A když jsem zkoušel příkaz /warp, konzole mi na to odpověděla snad jediným textem, který je přeložen: „Nemáš povolení na tento příkaz“.

Vzhledem k tomu, že na serveru BungeeServer nevidím jediné plus (možná krom toho jednoho hráče), nebudu sem psát standardní hodnocení dobrých a špatných věcí. Myslím si totiž, že si po přečtení recenze každý obrázek o serveru vytvoří sám. 10 % dávám za to, že server vůbec funguje a že je zde vidět nějaká úprava ze strany AT (tabulka na boku, captcha) a také díky tomu jednomu hráči, který se zde na minutku vyskytl. Server ale určitě nikomu nedoporučuji – i klasická signle Vanilla je lepší.

Celkové hodnocení: 10 %

1. Blbost, tohle už je zaniklý server jen má takovou doménu, jestli tohle ještě uděláš tak tě nahlásím!

• Mike Mike