SuVaCraft – 48 %

Mike 4

IP adresa: play.suva-craft.eu

Český sever SuVaCraft se zaměřuje především na klasickou Semi-Vanillu, najdete zde ale také SkyBlock, který ale bohužel není zrovna moc hraný. Také moc nepotěší fakt, že se na tento server připojíte pouze s verzí Minecraftu 1.15.2.

Po připojení a registraci se objevíte na velkém, ale zároveň opravdu velmi detailně propracovaném lobby. Zde najdete potřebné informace o hraní na serveru (pravidla, info o VIP, seznam členů A-týmu…), teleporty do Netheru a Endu, hráčský obchod atp. Jsou zde také teleporty do přírody, u nichž se mi stalo, že mi první den recenzování nefungovaly, další den již ale ano, tudíž se nejspíše jednalo o nějakou chybu, jež byla rychle opravena. Celé lobby je opravdu velké a najdete zde kupříkladu několik parkourů, které mi nepřišly moc jednoduché. Design lobby tak určitě hodnotím kladně.

Semi-Vanilla

Jak jsem již psal, na lobby se nachází teleporty do přírody, ano teleporty, jsou zde totiž rovnou čtyři. Nenachází se tu tedy náhodný teleport, ale možnost přemístit se na čtyři předem vygenerované souřadnice v přírodě (jih, východ, sever a západ). V okolí těchto souřadnic je zakázáno stavět si základnu (do určité vzdálenosti, obvykle 1 000 bloků). Absenci náhodného teleportu administrátoři vysvětlují tím, že nechtějí, aby se mohl hráč spawnout hned vedle nějakého jiného hráče. Ovšem z mého pohledu je mnohem větší šance, že někdo na nějakého jiného hráče narazí, když zde jsou pouze čtyři místa, kam se může hráč teleportovat.

SuVaCraft

A ve výsledku to tak opravdu je, mnohé hráčské residence se totiž nachází ještě na dohled od daného spawnu, tím pádem šance, že na nějakého hráče narazíte je opravdu obrovská. Vzhledem k tomu, že se jedná o pouhou Semi-Vanillu, nenajdeme zde žádné zbytečné pluginy, které výrazně zjednodušují hru. Je zde jen pár pluginů, jako třeba /home, /tp apod. Také se zde nachází několik warpů.

Bohužel mě na Vanille potkala i jedna nepříjemnost, když jsem se teleportoval na jednu světovou stranu, vypadalo to, že je den, přitom se kolem mě spawnovali mobové, jenž na mě samozřejmě útočili. Nevím, kde byl přesně problém, nicméně doufám, že jej administrátoři vyřeší.

SuVaCraft

SkyBlock

Jedná se o zcela klasický SkyBlock, který má dva trochu upravené ostrovy (nejde o klasická elka). Bohužel vzhledem k tomu, že SkyBlock (alespoň během recenzování serveru) nikdo nehrál, hraní mě po chvilce omrzelo.

Komunita tu není nic moc. V chatu se obvykle objeví pouze pozdrav, když se někdo připojí na server, ale nelze říci, že by si tu lidé pomáhali, či si jen zkrátka o něčem povídali. Většina zpráv v chatu tak byla od konzole. Přes den tu potkáte jen pár jednotek hráčů, obvykle do deseti, což s přehlédnutím k faktu, že tento server SuVaCraft funguje od roku 2016, také není moc dobré.

A-tým je na tom ještě hůře – za celou dobu recenzování serveru jsem ani na jednoho administrátora nenarazil, což je také veliký problém, nemohu tak hodnotit kladně ani komunitu, ani aktivitu A-týmu.

SuVaCraft

Web vypadá přehledně, čistě designově to sice není žádný zázrak, ale splňuje své kritéria (naleznete na něm vše důležité o serveru SuVaCraft). Najdete zde novinky, fórum, FAQ, info o VIP nebo třeba BAN list. Web hodnotím kladně, protože jsem na něm našel to, co jsem hledal.

+ velikost a propracovanost lobby
+ propracované info o serveru
+ přehledný web

− vůbec nehraný SkyBlock
− nulová aktivita A-týmu
− nepříliš dobrá komunita
− způsob teleportu do přírody

Celkové hodnocení: 48 %

1. Sarageus Sarageus

Jakožto člen AT musím říct že krom nějakých individuí je zde super komunita a všichni si navzájem pomáhají.. jelikož jsem taky pracující občan.. tak nemám možnost být na serveru 24/7 a proto kdykoliv je nějaký problém na serveru okamžitě jsme informováni hráči.. na DC či soukromé účty Messengeru.. to že Skyblock je nehraný to víme a bude se v nejbližší době rušit…
    To že na serveru není moc hráčů je způsobeno tím že krom hrstky hráčů zde máme lidí které na serveru nechceme (cheatery.. griefery.. spamery a další)
    A bohužel hromada lidí dává přednost modserveru či ekoserveru nebo minihrám… Semi-vanilla tak už bohužel tak moc netáhne jako dříve když jsme tady měli návštěvnost 40 hráčů v průměru

2. Zdarec co k tomu napsat, to že je nehraný skyblock bych nedával jako zápor, prostě to hrát nechcou ( připravují nový skyblock s planetama )ale z počátku docela hraný byl. Potom s tím že se spawnovaly mobové přes den.. Je to asi tím že je tam reska u portu a tam umělý den takže se tam prostě dostaly, možná nějaký chvilkový lag… Komunita no na serveru je asi nejlepší komunita co jsem kdy viděl, to že někdo zrovna nepíše neznamená že si nevolaj přes discord, taky tady nemůžou chatovat furt, to je blbost na to kolik lidí tady je. -Team je poměrně aktivní a když se něco děje tak od hráčů je ihned informován od lidí. Ono taky by to chtělo projít jejich dc server protože tam je taky plno informací. Jako YouTUber na serveru který je tam 24/7 musím říct že komunita je výborná a admini tam jsou když je potřeba.

• Pavel Plašil Pavel Plašil

Mě nezajímá co dělal patrik, Chci vědět jak se jmenuješ.

3. KatKit KatKit

Zdravím. Na SuVa craftu hraji už delší dobu a znám hodně dlouhodobých hráčů i osobně – to díky ročním SuVa srazům, kde se hráči mají šanci potkat. Nebudu se zastávat A-teamu, to není nic co by šlo okecat, ale na komunitě mi záleží. Hraje u nás několik hráčů, kteří se vrátili po opravdu dlouhé době neaktivity. SuVa není výjmečná svými pluginy nebo perfektním zařízením nebo bůhví čím vším, čím mají jiné servery navrch – SuVa je výjmečná právě svojí komunitou. Chat bývá občas prázdný, ale to také bývá tím že se hráči často baví v /msg, aby neotravovali ostatní.
    Malý počet hráčů mívá i své výhody. Hráči se pak navzájem lépe zapamatují a tím se tvoří stabilní komunita kde se nazájem dobře známe.
    Dále, když přijde kdokoliv nový, všechny dotazy mu ostatní rádi zodpoví a pokud si přeje, najdou se i takoví kteří mu dají hodně itemů do startu.